onsdag 17 september 2008

En ganska bra dag som inte blev som den var planerad

Jag somnade väldigt sent igår och det har jag fått sota för idag, min mage har varit i dåligt skick =( Skulle egentligen farit med Marie jag och william och kolla på tapeter men det vill inte min mage,så det fick vi sluta ut men vi för ändå och kickade i huset dom köpte, det är ju super fint och det kommer bli så fint när alla tapeter är på vägarna =)
Marie Har valt tok snygga tapeter till alla rummen. Nu är det bara min tur att bestämma mig för vad jag ska ha för tapeter.

Nu ska jag ta tag i planeringen att fara ner till Falun och hälsa på Min älskade Malin =) uppfödare
Och så ska min uppffödare fixa en valp träff så man får träffa alla kull syskon till Yambi
Ska höra med Sabina om hon var sugen på att följa , jag skulle behöva ha nån mer med mig för jag tror aldrig att jag kommer orka köra hela vöägen själv och då kan man ju också dela på bensin , det blir ju iaf lite billigare.

Nu ska jag gå och sov ska fixa lite på hemsidorna =)

kram på er!

Inga kommentarer: