måndag 29 september 2008

nu kan jag stryka några måsten =)

nu har vi varit och gjort bort några saker, jag köpte byrån på jysk, det blir nog bra jag är i stort behov av en byrå i hallen =) känner mig på mycke bättre humör.

Nu har william somnat så nu ska jag passa på att skruva ihop byrån så jag får göra det själv =)

Undra vad min hund håller på med nu, han har hämtat båda sina ben och två toarullar och lagt allt på en hög och nu ligger han och sover vid dom, hade han varit tik så hade jag trott att han samlade in valparna eller nått ...haha
Köpte hundfoder när vi ändå var på djuraffären och då fick jag en liten första hjälpen väska till hundar på köpet , det var ju verkligen super bra =)
Och William fick två fiskar, han fick ju välja dom helt själv så det blev två svarta guldfiskar =)

kram på er!

Inga kommentarer: