fredag 12 september 2008

Nu bara måste jag sova

för imorrn blir det en tidig morgon, vi behöver inte vara i skogen förrän klockan 0600, lite sovmorgon iaf =)
Det behövs nog om man ska orka hela dagen, brukar ju som vanligt vara så att man skjuter nån älg precis innan fyra så man blir kvar mycke längre , och då kan man ju hoppas att man skjuter den på tallhed utan terräng och inga träd och gärna typ 100 meter från slakthuset =) men så tur brukar man ju aldrig ha . haha !

nu sitter jag och funderar hur jag ska kunna somna utan att ta medecin .... suck!
det är den negativa sidan av detta med medecin, att det är hemskt svårt att somna utan.

Nu ska brorsan se manga eller vad d nu heter, kan inte förstår hur man kan vela se nått sånt där, man är väl för gammal eller ??!!!

nu väntar John blund så jag är pigg imorrn när jag och pappa ska springa i skogen. Det brukar bli tävling om vem som orkar mest på fortast tid =) haha!

kram på er!

Inga kommentarer: