onsdag 3 september 2008

En miljon över nån!!??


Jag skulle vilja vinna en miljon, minst sagt. Vill göra om här hemma, nya tapeter i samtliga rum , nya möbler. Jag ska börja med att göra om i köket och hallen, ska inhandla skoställ och hatthylla samt en byrå från ikea till hallen och så kommer det bli ljusa tapeter. I köket ska jag fixa ett runt bord, ny köks lampa och lite annat smått och gott, där inne kommer det bli en fondvägg med färger i grått, silver , svart.... resten av väggarna ska vara ljus gråa. Måste ju som sagt bara hitta på ett sätt att bli rik på först. Om nån räkar veta hur så kan nu ju gärna hojta... :-P

'
den här lampan vill jag ha över mitt köksbord......
Idag är en någorlunda bättre dag, jag är en humör männsika utan dess like, min pappa ha ralltid sagt att jag har ett digitalt humör, antingen 1 eller 0 ......
Jag försöker i nuläget att intala mig själv att blicka framåt inte bakåt.
Att inte hacka upp mig på saker som varit , utan känna gläjde för dom personer som gjort en förändring i mitt liv på ett eller annat sätt.
Även om man ibland skulle vilja stanna tiden och bara få vara i nuet.
tankar , tankar vad skulle man gör utan dom, vad skulle man då fördriva tiden med.
Imorrn ska jag och förnya mig själv lite grann, det är dags för en klippning. Vi får se om jag slår på stort och fixar färgen med. =)
På måndag börjar viltspårs kursen med Yambi, ska bli sjukt roligt, det ser jag verkligen fram emot.
nu ska jag försöka komma på hur man lägger upp videor från youtube
kram på er!

Inga kommentarer: