fredag 26 september 2008

party party party

denna helg är det partyfg76hy6( från sabina)
jag skulle skriva att det är party gånger två denna helg, ikväll är det toxic som gäller och imorrn är det Utflyttnings fest hos Sara i Älvsbyn,

Igår var jag och Sabina en sväg till sara och hade en riktigt tjejkväll med skratt, tårar och mycke surr!!!roligt hade vi, Yambi ramalde i en bäck och det var dock mindre kul, jag hördebara ett högt plask när jag vönde mig till Sara och frågar om det finns en bäck här !!! och det märkte vi dock när Yambi kom upp, han var blöt från topp till tå.
Igår kom hundbibeln, ska börja läsa den till veckan =)

Och så har jag hunnit vara på Grattis kalas hhos Elle hon blir ett år älre kvällen till ära =) kram på dig gumman!

Nu måste jag gå och sila min cider , eftersom jag lyckats med att sätta sönder flaskan när jag öppnade den, det ligger en stor bit i mitt glas med cider .....

kram på er!

uppdatering och bilder kommer efter helgen =)

Inga kommentarer: