söndag 28 september 2008

man mår väl som man förtjänar antar jag ;)

Jag är otroligt bakis , på dåligt humör som alltid dan efter, Jag har kommit underfull med att hur rolig min helg än har varit så blir det inte nån två dagars på länge. Orkar liksom inte...haha.
Men jag har haft otroligt roligt, tack för det brudar och även då Jimmy och lite speciellt Nicke ;-P

Har precis kommit hem från viltspårs kursen, som vanligt var det jätte roligt och lärorikt, måste jobba mer på tempot och att yambi inte ska vädra så mycke, näsan ska ner i backen.
Men det är roligt att ha nått att bita i =)
Nu ligger han och Artic och sover brevid varandra och det hör inte till vanligheterna, om jag skulle haft en kamera skulle jag ha fotat men den har kommit bort i helgens bravader, hoppas bara på att den är hos Sara.

Nu ska jag gå och vila en stund innan william kommer och sen ska jag städa , det behvös kan jag säga, till veckan ska jag och välja tapeter så jag får börja fixa hemma =)

kram på er!

Inga kommentarer: