tisdag 16 december 2008

Break Dance

Har precis kommit hem från Luleå, har varit på break dance uppvisning som brorsan varit med i, super duktiga var dom...man kan ju inte bli annat än sugen på att dansa.... Det var jätte roligt att göra nått annorlunda, och det var suoer kul att även William och Per kunde följa med och kika...
Brorsan har ju blivit Williams stora idol =) och speciellt nu när han börjat visa massor av dans trix.

Dagen har varit allmänt tung, d känns som att jag inte gjort annat än sovit sen i söndags, maten gick tungt idag.... jag försöker intala mig själv att jag måset göra d här nu att jag kommer klara det....den riktiga viljan finns inte som den borde! ...Jag är glad att jag har er mina vänner...
Hoppas att d inte går lika tungt imorrn...
Imorrn kväll ska jag och träna oavsett om jag får fara själv, jag känner att jag verkligen legat på latsidan med detta tränande, måste ju komma igång om man ska börja boxas efter jul =) som jag längtar...

Just nu sitter jag och ser Titanic, och jag har precis kommit på en julklapp till brorsan om jag hinner klart d....
Imorrn måste jag fixa lite saker.... nu får jag inte skjuta upp det nå längre , för annars kommer den här månaden inte sluta kul....

kram på er!

Inga kommentarer: