lördag 27 december 2008

Premiär Rally för säsongen

Idag har pappa å Tomas varit och kört premiär rallyt för säsongen, och för ni som då känner mig och vet att min pappa också heter Tomas så är jag ju inte koko som har skrivit han två gånger utan dom har lyckats så bra så att föraren heter Tomas också, och jag kan säga att dom ser ut som bill och bull, typ samma mörka hår med mustach.... Hahaha d är ganska kompiskt att se dom =) .... Med risk för att låta dryg och skrytsam så säger jag , att det gick bra som vanligt , dom vann sin klass och blev fyra totalt =) ....way to go!!
Hoppas att säsongen fortsätter minst lika bra om inte bättre =) .....

och medans dom har lekt med bilar så har jag och mamma å co gjort luleå osäkert, det enda jag hittade idag var en väst som jag har tittat på länge men inte nämts köpa och så har jag äntligen fått tag på ögonbrynsfix , som jag har jagat detta! ...
har även fått ett mejl att mitt "hår" har blivit levererat...jippie =) ....då kanske jag får vara långhårig på nyår ....

nu ska jag fortsätta sitta och se tv och hoppas på trevliga samtal så här på kvällskvisten ;-P

kram på er!

Inga kommentarer: