måndag 8 december 2008

The Unit

Första dagen på The unit idag, jobbigt till tusen.... det är så många tankar som kommer över en, både bra och dåliga, jag påminns åter igen om allt som finns under ytan och bara ligger och bubblar, Ögoen tindrar , jag ler... medans hjärtat bara vill brista och jag skulle vilja kunna skrika att allt är åt helvete....men istället hör jag mig själv svara att jag mår bra och vänder om och går därifrån, Varför gör man så, varför utsätter man sig för saker som inte ger glädje bara mera tankar om att vara perfekt och fläckfri. jag vill vara och ha allt det jag inte har eller är!
Varje gram känns som kilon, varje kilo känns som ton....
Jag skulle vilja skrika, slå...bara få ut min känslor.
Varför just nu, iveckan fyller jag år, meningen är väl att man ska vara full av glädje....
Känner inte riktigt så...

jag gruvvar mig för morgondagen på The Unit, jag stänger av och slår på är jag kommer hem....

1 kommentar:

Anonym sa...

hej gumman! förstår att de inte är kul att vara där men du får väl se att de är för ditt eget bästa. hoppas allt ordnar sig nu till de bästa för dig. tänker massor på dig. fastän jag är jättedålig på att höra av mig så finns jag där om du behöver nån att prata med.
Sen måste jag säga GRATTIs i förskott till dig. Hade så gärna velat vara hos dig på lördag men vi får ta de en annan gång när jag inte är utanför landets gränser.

massor av kramar till dig