onsdag 3 december 2008

En lite lista

Eftersom sömnen inte riktigt infaller sig som den ska så försöker jag fördriva tiden med diverse saker, och eftersom jag fick strängeligen ett förbud mot att börja städa klockan ett på natten av min sovgäst Sabina så tänkte jag varför inte göra en lite lista då =)

Din/Ditt första
Operation: Än så länge så är det aldrig men tanken finns på en skönhets operation av något slag
Piercing: I mina öron när jag var fjortis
Sport: Där måste jag säga två för jag började med Fotboll och hästar ganska samtidigt
Husdjur: Har alltid vuxit upp med hund, mitt första egna var en katt =)
Semester: Sverige runt när jag var väldigt liten
Konsert:Har aldrig varit någon konsert människa , det enda liknande som jag kan tänka mig är väl när man står på PDOL eller andra kalas av alla slag och lyssnar på olika artister

Just nu
Äter du: Inget.
Dricker du: Proviva
Ska du: Hämta tvätten och sen ska jag sova!
Lyssnar du på: Just nu rullar , caramell - spelar ingen roll
Väntar du på: Att tvätten ska bli klar och att John blund har tänkt infinna sig
Tittar du på: Min dataskärm
Har du på dig: Jeans, en t-shirt och en cardigan

Din framtid
Barn: Här har jag lite försprång, jag har en helt underbar son , tanken finns ju såklart att han ska få syskon när den rätta dyker upp, så passa er! ;P
Giftermål: Nja alltså , kanske ....
Karriär: Vem vill inte ha en karriär, jag vill iaf bli bra på det jag ska jobba med, d 'är ju lite av en karriär och då känner jag mig ganska nöjd

Har du någonsin
Kysst en främling: Ojoj .... måste man verkligen svara på den :P .... måste nog säga ett Ja på den!
'Tappat bort glasögon eller linser: Just nu så har jag ingen anning om vart min glasögon är
Brutit ett ben: jo ett finger annars har jag som varit ganska hel
Rymt hemifrån: Nej
Röntgats: Ja då
Krossat någons hjärta: Det gissar jag att jag gjort
Nobbat någon: Men ja ett flertal drägg
Gråtit när någon dött: Ja alldeles för många tårar har runnit nerför min kinder vid såna lägen

Tror du på
Kärlek vid första ögonkastet: Absolut
Gud: Nej inte det, är nog lite av en ateist
Mirakel: Men helt klart att det kan ske mirakel
Aliens: Nej i det fallet är ja nog ganska tråkig
Magi: Jo absolut
Ett himmelrike: Nej det vete rakckarns alltså, om inte annat så skulle väl någon vänlig själ kunna ge mig kartan till detta himmelrike!
Tomten: Den tron gick över för länge sen, men d är ändå lika spännande när han kommer, kan det vara barnasinnet =)
Änglar: Ja helt klart, jag tror att all människor har en skyddsängel runt omkring sig som vakar över en.
Transformers: vet inte riktigt vad jag tror

Blandat
Önskar att du bodde någon annanstans: Nej jag har hittat hem, trivs som fisken i vattnet här
Är du kär i någon: Inte just nu
Tycker andra att du är attraktiv: Det är ju svårt för mig att tala för andra men nog tror jag att det finns nån
Dricker du: Om denna fråga syftar på alkohol så blir det ett JA!
Använder du droger: Har precis slutat att röka om nikotin räknas till drog
Vilket shampoo använder du: Just nu så använder jag sunsilk
Vad är du rädd för: Att dö olycklig
Gillar du att tvätta: Inte direkt min favorit, eftersom det är gode långt till tvättstugan.....

Inga kommentarer: