fredag 26 december 2008

Nu var d över för denna gång

och det är ganska skönt... kändes inte alls som julafton. Vi började dagen med att gå en skattjakt jag och william, sen öppnade vi lite paket och åt en Jul lunch innan Per och William skulle fortsätta mot Kalix för att fira vidare! ...Sen på eftermiddagenn for vi mot Töre för att fira Själva aftonen hos min mormor, efter middagen så var ag och brorsan kvar en stund innan vi for till vitå igen, lämnade kvar brorsan och sen fortsatte jag mot Råneå för att möta upp Ante hos Martin, d var skit skoj, träffade en massa roligt folk =) ... flera personer man inte sett på evigheter känns det som.
Avslutade kvällen ändå relativt tidigt, formen på morgonen efter var väl inte den bästa ...haha !

På eftermiddagen kom william hit till mina föräldrar så d blev en tidig kväll för både mig och william jag tror jag la mig vid nio, och d hör inte till vanligheterna om man säger så.
Idag har vi varit och åkt skridskor, william ville åka i fem minuter,
...-mamma jag vill inte ha på mig dom här,dom är så halkiga!!
Vi ska prova imorrn igen =)
Sen har vi hunit med att köra skoter och dra med Yambi, han var jätte duktig!

ikväll ska vi knäppa lite julkort på Mig,William å Yambi... bättre sent än aldrig! =)

kram på er!

Inga kommentarer: