måndag 22 december 2008

Vart är Julkänslan

inte hos mig iaf .... har väntat på den i flera veckor men icke! jag brukar vara den som räknar ner dagarna till den första advent så jag får börja julpynta, älskar att klä granen hos min föräldrar, lite som en traditon, , slå in julklappar , lyssna på julmusik....listan går att göra lång, ni vet sånt som man gör till jul, Traditoner....
Men iår känner jag ingenting, hemma har jag efter mycke om och men byt till julgardiner, och orksaken var mest för att dom andra blev dammiga av allt slipande, adventljus staken tog jag fram vid tredje advent, jo faktiskt d hänger två stora julkulor i fönstret men thats it!

Idag skulle jag göra så mycke men jag har inte fått nått gjort, pappa kom hem vid 1300 , då kom han upp och pratade med mig så d kändes lite bättre så jag gick iaf upp från sängen. Sen har jag och william varit ute en stund och fixat lite, börjat skotta en snökoja åt han men tålamodet tog slut efter en stunds hackande, så vi åkte madrass istället med hudarna hoppande runt omkring oss..haha!
Imorrn ska mamma hjälpa mig att komma iväg till Luleå så jag får handla dom sista julklapparna, d är skönt att veta vad man ska köpa...d går d undan.

såg precis ett komiker pogramm på 5:an, fy vad vi har skrattat jag och pappa! ...

Malin jag lovar att jag ska ringa till dig nu i veckan....

kram på er!

Inga kommentarer: