onsdag 24 december 2008

Dagen före dagen D

Jag säger bara så här aldrig mer en dag före Julafton i Luleå, vilken pers alltså.... det gick ändå ganska fort inne på affärerna men sen när vi skulle ut på storheden, då tog d stop med flytet, bil kön var mil lång, kändes som att vi hade kommit fortare fram om vi hade använt oss av fötterna! ... och då ska jag ju inte ens nämna vilken hysteri d var på systemet, när vi skulle köpa glögg....Ojoj men vi tog oss hem helskinade iaf =)

Sen var det fullt hålligång när vi kom hem, duka, fixa resterande mat, göra oss klara hela familjen, städa osv
Sen kom gästerna som bestog av Britt å Tord, Faster å Lennart å Isabell å Sanna, BG å Elisabeth, åså vi =)
Vi har ätit gott, skrattat, skämtat, sett william göra trix, hunnit blåsa X antal gånger, druckit Bag in da Box!, och en massa go glögg....
Jul känslan kanske går att locka fram....

Sen avslöjar Fredde å Malin när dom kom upp att dom förlovat sig , så ett stort Grattis till er! =)

Nu har jag avslutat min kväll med att gör en skattkarta åt william till imorrnbitti, slagit in lite julklappar, hunnit tänka en massa! och nu har jag tänkt avsluta kvällen helt med att gå och sova, måste ju vara pigg till skattjakten =)

Jag lägger upp lite bilder imorrn från kvällen som varit!

kram på er!

Inga kommentarer: