tisdag 16 december 2008

Som att jag har lite att göra....

nu har jag börjat ta mig i kragen, vid varje kvälls promenad så tränar vi lite lydnad jag och Yambi, han tycker det är super roligt, alla trix sitter som sten , sitt och ligg på avstånd och platsliggningen, stanna stå osv.... vi har precis påbörjat linförigheten, mycke position just nu och blicken..... det börjar vi med och sen när d sitter kan jag gå vidare....

Nu har jag precis satt mig i soffan igen, jag håller nog på att bli förkyld...suck, känner mig snuvig åså!
Har även städat ihop alla saker i williams rum eftersom dom ska komma och tapetsera imorrn... har en känsla av att dom inte bli klar förräns i övermorrn, för d är gode mycke underarbete som ska göras. Tur att det inte är jag som ska göra d ... :P

Nu ska jag ta medecinen och gå och krypa ner och läsa i Camilla Läckbergs - Stenhuggaren.

Inga kommentarer: