söndag 21 december 2008

Nu är bilen fixad

Jag och pappa har varit i garaget nu på eftermiddagen och fixat bilen, nu har jag stereo och så har vi fixat, radio antennen och högtalare bak, fick två högtalare av BG så jag är skit nöjd =)
Man tackar ! ...och billig var dom, d räckte med tre kramar...haha!
Sträckte fläktremmen också, och kikade vart handbroms vajern har gått av och vi hade tur , d var enkelt, ska fixa den imorrn =) .... sen är bilen helt fit for faight!

Jag har varit och hämtat william nyss, så vi har precis kommit hem till mina föräldrar... så nu ska vi mysa en stund sen är d säng time för Wille min kille... =)

Och en jätte rolig nyhet är att Lisa och Markus och Liam har fått tillökning, en liten tjej =) ....

Imorrn Blir d julklapps shopping för hela slanten för mig och william, jag har tror att jag har kommit på vad jag ska ge till alla =)

kram på er!

Inga kommentarer: