fredag 19 december 2008

Skräckfilms afton

Jag har sovit mig genom dagen tillsammans med yambi ....mys mys...
Sen for jag till Sabina åt middag och så kom Sara och vi bestämde oss för att ladda ner en skräckis ...huuuu
Och medans den laddade ner så gick vi eller gick och gick, vi halkade oss typ fram till Nodo och drack en super god kaffe kopp, och spanade på Kex ;P
Sen halkade vi oss hem och slog på filmen, Sara och Sabbe har suttit och surrat halva filmen, men jag harhjärtat var helt inne i filmen och hoppade till lite då och då, jag kommer aldrig mer att se mig själv i en spegel..... :-s ....efter ett tag kom johanna och sällskapade oss.
Och nu har vi jagat upp varandra så mycke att jag å Sara ska våldgästa sabbe inatt, för jag har inte! tänkt sova själv inatt......
Sen när vi skulle till Sara och hämta saker så råkade vi glömma lilla tuva i hennes lägga, hon hade ju så snällt lagt sig i sängen och inte märkte vi d utan vi låste och började gå till vi inser att d var en hund kort...haha så d kan gå inbland....

Imorrn är d the unit som gäller fram till 13 sen ska jag på stan och köpa en julklapp åt william från min farfar, fixa lite papper, gå på systemet åså vidare.....

Och idag när vi satt på nodo så har vi med gemensamma krafter kommit på hur jag ska göra i mitt hår, och det kommer bli så fint och långt ;P

nu ska vi gå och sova så man är pigg och glad tills imorrn....

kram på er!

Inga kommentarer: