fredag 5 december 2008

nu du brorsan ...haha

nu lever han farligt till kan jag säga, jag har lyckats få världens bild på han, den lär sitta på ett plakat på studenten...hehehehe
Min bror fyller fjortis idag så ett stort grattis till han =)

idag så har jag och sabina tapetserat i hennes lägga, det blev skit bra =) som vanligt när vi gör nått :P
Hon är kung på att mäta och limma och jag är kung på slänga upp dom och skära, dream team helt enkelt! Och som vi har skrattat och svamlat , och så har jag hunnit konstatera vad som skulle göra gott för mitt humör, men det är inget jag har tänkt ta upp här =)
Dagen avslutades i en bilfärd mot vitå, jag var väldigt trött, blev inte så många timmars sömn inatt, har så svårt att somna och slappna av, ibland så är det så.....

Nu ska jag avsluta kvällen eftersom det blir kalas för både mig och brorsan imorrn, sen bär det iväg mot Piteå, för att hämta hundburen till bilen och sen blir det kalas och utgång för hela slanten hos Sara tror jag ;P har inte riktigt koll, jag bara hänger på...

kram på er

Inga kommentarer: