måndag 8 december 2008

känner mig tom

dagen har väl varit så där, när jag och Sabbe hade vaknat så for vi och åt bakispizza på ängeln, sen for jag till vitå på kalas.
Jag har fått jätte fina presenter =) , en super fin lykta med en ljussling som jag kan ha på min balkong =) två jätte fin julblommor och lite pengar!
Och så har jag med Sabbeshjälp skruvat upp hatthyllan så nu kan ga äntligen få lite ordning här...imorrn blir det städnign av och så ka jag packa ett helt släpp fullt med skräp.... det ska bli så skönt att rensa bort saker! då kanske jag kommer mig in till julpynt kartongen i förrådet.
Ska kolla om jag har möjlighet att låna släpp redan imorrn så jag kan börja köra saker....

nu ska jag gå och sova för jag är väldigt trött....
jag uppdaterar mer imorrn

kram på er!

Inga kommentarer: