torsdag 11 december 2008

Varför tar olyckan aldrig slut

Har inte ni fått var mer om nog mycke redan....
Jag tänker på er Elle , Lisa och även Angelica.
Men nu får d bara inte hända nått mer, d finns ju ett gammalt ordspråk som säger att olyckor kommer i tre, och jag hoppas verkligen att d är så nu! Nu räcker d.....
Det finns nog inga ord som kan trösta i såna här lägen men jag vill bara att ni ska veta att jag sänder en tanke till er!

Idag har iaf varit en trött dag, och jag har väl mig själv att skylla till det!
Nästa vecka då jäklar ska träningen och rutinerna börja om, håller på att bli knasig när jag inte hinner allt jag vill. Och samtidigt är jag trött och orkeslös inombords.... Det finns mycke som ingen ser...

Och äntligen så har jag hittat laddaren till kameran, den är efterlängtad =) imorrn ska min underbara William gå Luciatåg på dagis, så idag har vi varit och köpt en tomte dräkt =)

kram på er!

Inga kommentarer: