söndag 28 december 2008

En morgon promenad

Just nu är jag inte så taggad när jag ska kliva upp på morgonen, har som inte lust att göra nått annat än att sova ... men på morgonen drog min kära pappa upp mig för en morgon prommis med vovvarna, så sagt och gjort vi gick en timmes prommis baki öberget, endast vitåbor vet vart d är =) .... Det är andra dagen som yambi drog ett däck , det gick ännu bättre idag, han är så duktigt! ... sen har han sprungit och nosat på en massa rådjurs spår, d är roligt att se för han visar verkligen att han har jaktinstinkt där nånstans.... Jag är en mycke stolt matte, d är precis vad jag hoppats på =)

Har hunnit med lite annat smått och gott, sen var det dags för middag hos Farfar å Hjördis, nu var d årets sista julmat, d var väldigt gott men jag är så less på allt ätande, har ju för inifan inte gjort annat, gahh har minst gått upp fem kilo..... nu blir d träna av efter nyår!
boxningen börjr så jag är dö taggad....

Nu står mina föräldrar och gastar att d är godnatt och sovgott, suck vad less jag är, är alltid samma sak när man kommer hem, man växer nog aldrig upp i deras ögon.... men nu är d bara en dag kvar och sen FAR jag hem...jippie....
Så på tisdag brudar då jäklar ska jag umgås med er vare sig ni vill eller inte :P

kram på er!

Inga kommentarer: