torsdag 4 december 2008

Enn riktigt klassiker

Idag har jag hjälpt Sabina och städa lite i huset och sen forvi till läggan och kollade om dom hade tapetserat klart, oj ja det hade dom, d blev super fint =) så nu har vi varit och köpt tapeter till vardagsrummet hennes också, så det blir nog att slänga upp dom imorrn. Och sen efter det har jag mest skruvat upp möbler hela dagen, så less man kan vara, mitt humör var i botten tills jag fick mig ett glas mjölk och en lussebulle =)
Sen efter det ska jag och william köra mot Vitån, brorsan fyller år så det ska kalasas hela dagen imorrn, sen på lördag ska jag försöka få min föräldrar att vara barnvakt , för jag har tänkt fara ut och roa mig =)
Det är ju för en gång skull någonting på statt, så klart att man måste fara dit... ;P

Och jag blev hel lycklig när jag hittade Sabinas gamla super nitendo bland alla saker =) det är ju garanterat tio år sen man spelade det.... men roligt är det, hgelt enkelt en riktig klassiker =) '

Nu ska jag gå och hjälpa till och spackla lite, jag ser att jag måste styra upp detta...haha ;P

Alltså kan kärleksparet ( yambi å wilda) vara sötare, dom ligger i samma bädd och snarkar båda två =) önskar att jag hade haft en kamera i närheten....

kram på er!

Inga kommentarer: