onsdag 3 december 2008

Trött trött trött

det känns mest som att jag sovit hela dagen, Sabina väckte mig vid 10 i 11 och då var det bara att snabbt klä på sig och fara på möte på the unit, vi planerade hur jag ska vara där till veckan och fram till jul. Så på måndag börjar jag, då blir det 10-målet, lunch och mellanmål där.... Måste bara försöka trycka in träningen där emellan också eftersom jag inte behöver sluta med den ännu.
Sen for jag till Sara och surrade en stund i väntan på målarna, vi blev så trött alla tre att vi somnade till målarna plingade på =)
Dom tyckte vi skulle hjälpa till när vi var så många men vi skyndade att smita iväg :P
Sen for vi och kikade på gardiner och käkade och så har jag hunnit med att vila nu på kvällen också, kommer väl inte sova nått inatt eftersom jag sovit så mycke idag, jag tror jag ska plocka lite i köket nu så jag får fint nån gång.
Nu sitter vi dock och ser på 2½ men...och lyssnar på kärleksparet(yambi och Wilda) dom pratar så mycke med varandra att det låter som en kyrk kör. haha

kram på er!

Inga kommentarer: