söndag 9 november 2008

Brudarna på nya äventyr!!

I fredags styrde vi mot Östersund, väl framme efter åtta timmar så var det party som gällde. Roligt som tusan hade vi! härliga killar gjorde den 55 mil långa resan väl värd sin vikt i guld!
Dock har vbi gjort tre misstag denna gång som vi har skrattat åt i visa lägen,
Misstag 1 :
Var att ta med en lejd Jönköpingsbo som inte sa ett ord på hela resan, så han lämnade vi kvar i östersund efter många om och men! Yes I know I am a bitch!!....
Misstag 2:
Sabina blev avstulen, sin mobil, kamera och plånbok på krogen, dagen efter när hon ringde och spärrade kortet så fick hon veta att det fanns minnsan inga pengar kvar!!!
Och sen Misstag 3 :
Efter dom två första misstagen var vi ganska less, så vi hoppades att hemfärden skulle sluta bra men tji fick vi.... vi skulle köra E45 hem men råkade ta E14 och vi började reagera när vi passerar storlien och åre, Jag bad Sabina kolla på kartan vart vi var men vi hittade det inte så vi fortsatte att köra, när vi passerar tullen till Norge, kändes det åt helvete fel, för en sak vet jag , man ska inte passera genom nån tull när man kör genom Sverige!! Haha nu så här kan jag skratta åt det men just då svor vi mer ön en gång, så det var bara att köra dom 18 milen tillbaka till Östersund och börja om våran resa hem, denna gång lyckades vi bättre, Parkerade hemma klockan 0540 på söndag morgon.

Johannas min när blev väckt och fick veta att vi just kört 18 mil åt helt fel håll!!

Men ska jag summera så har vi haft förbannat roligt och som vi har sjungit på vägen ner och upp och som vi har skrattat och som vi har tjafsat. Som sagt när brudarna är på nya äventyr kan va som helst hända <3 align="center">



William min skatt!!
du är det bästa som hänt mig <3


Lite bilder från kvällen
Delar av partygänget


Jag och Underbara Johanna

Brudarna på G!!

Nickodemus

Anders, jag och Sabina

Nu ska jag se en film på trean och sen är det sängen som gäller, för imorrn är det en fullspäckad dag av aktiviteter!

kram på er!

Inga kommentarer: