lördag 22 november 2008

Lite ditt och datt helt enkelt

Dagen började med att jag studsade upp och for till Sabina för en rask pomenad på grisan med hundarna, riktigt härligt var det, särskilt när jag kände mig allmänt seg, och inte alls peppad för vad dagen skulle innebära. Sen styrde vi kosan mot öjebyn, hem till mig och vi har tapetserat min hall, skrattat, dansat, klippt mitt hår( och jag kan väl hålla med Sabina om att varför vi kom på det klockan 2 på natten är ju en fråga men d är ingen som sagt att vi är som man ska ...;-P ) , sett idol , haft trevligt besök av Johanna och Hanna en stund, gått i genom min räkningar ( suck,och en stor pust) . Insåg med det att jag har en massa måsten till veckan, papper som ska skickas in lite hit och dit, samtal som ska ringas och så vidare.
Och nu Har jag alldeles precis skjutsat hem Sabina och vovvarna....
sitter och lyssnar på ...hmmm .... ja om jag ska erkänna så kallar jag den kåtlåten, jag vet jag vet men lite roligt måste man ju få ha !! =)
Har även beslutat att jag nu har inhandlat mitt sista cigg paket och min sista snusdosa, när det är slut så är det! nu ska jag sluta med skiten en gång för alla! ska lägga pengarna på träning i stället, det enda kloka draget denna vecka!
Här kommer lite bilder från kvällen som gått!


Yambi tycker vi ska sluta tramsa och gå och sova!

Ser ni skillnaden?!



Dans!!


Wilda med tutten =)



En ännu sötare tuva med tutten =)
Det var hon som hittade den


Det blev lite väl dammigt ;P



Så här sexig var jag med slipmaskinen!
Fördrar att bli kallad biffen!!! ..... *blink blink


Det var en gång en palm!


Hund hyss när vi tittade bort!


En liten före bild

Sabina i full gång!


Inga kommentarer: