måndag 17 november 2008

En sån dag idag

vad mer ska jag säga, det har varit en sån dag idag. Idag har jag känt mig som ett streck minst sagt! Tankar hit och dit om min framtid, sluta plugga eller inte? , Vad ska jag leva av? ...allt är bara ett enda stort frågetecken, paniken kryper i kroppen.
Och självklart har jag glömt medecinerna hemma så jag har fått panik ringa till läkaren idag för att få ett nytt recept utskrivet. Så nu har det värsta börjat lägga sig!
Vad ska jag göra ..... orakr inte heller ta tag i nått och det kommer ikapp mig nu! jag får ångest över att jag inte når mina mål som jag satt upp. Och tack vare det så kommer det ge mig en otrygg framtid! jag känner mig som en dålig människa.
Jag längtar hem till mina underbara vänner som ger mig styrka!
Tack Sabina, Sara , Johanna och Malin för att ni finns där!

kram på er!

Inga kommentarer: