lördag 15 november 2008

Gahhh .....nu börjar jag vara pitesjuk

Jag längtar hem, till mina vänner, till mitt hem och en massa mer!
Och så vill jag kunna vara med på SATC partyt som är ikväll hos johanna ;P

Och sen är det som vanligt när ryktet börjar gå om att jag är i byn, telefonen går varm.... jag skulle så gärna vilja hinna med att träffa alla vänner men tiden räcker inte till tyvärr!
I morrn ska vi fara till töre och besöka Mike å Kiki och sen ska vi äta Lunch hos min mormor och sen bär det iväg till Luleå för Brorsan ska break dansa! det ska bli kul att se =)

Nu ska jag fortsätta städa lite och sen ska jag skjutsa min Farfar och Gördis till en middag, sen ska jag nog hämta dom också =) dom ville kunna ta sig ett vinglas båda två =) klart man ställer upp.Sen ska jag packa in alla i bilen och fara och handla och hyra filmer, vi ska ha filmkväll , brorsan har två kompisar här som ska sova tills imorrn också.

Blir knasig när det inte finns tid till allt, till veckan blir det andra bullar eller hur man ska säga, då finns det saker som jag bara måste ta tag i .....

kram å hejs

Inga kommentarer: