torsdag 13 november 2008

Nu är det vinter, å vad roligt hurra!

Idag har vi varit ute mest hela dagen, så fort vi hade käkat lunch klädde vi oss och gick ut och busade i snön =) .... Yambi har mest gått och kliat rumpan mot släpet, han tycker inte om täcket :P och Jack han har jagat stenar! jag vet det låter knäppt men det är precis vad han gör toket!

Sen tog vi vagnen och promenerade ner till min farfar och hälsade på, såg på hans nya skoter, riktigt fin var den! och William har förklarat åt honom hur han ska hoppa och sladda med den när d kommer mer snö =)


Nu ska vi laga mat och sen ska jag skjutsa brorsan på karate träning , jag och william ska fara och hälsa på min faster under tiden =)
Egentligen skulle jag ha riungt en massa idga och fixat och sånt men jag har inte orkat, ville bara ha en dag där jag kunde koppla bort alla problem, det behövs det också. Men imorrn ska jag tvinga mig själv att ta tag i det.

Jag har fotat en massa bilder från idag, lägger upp en del här och resten på min Pixbox =)

kram på er!



Yambi försöker klia rumpan mot släpet =)




Min lilla trix unge


Försök nummer ett på ett fint kort på oss, det blev en puss iaf =)



Försök nummer 2




Försök nummer 3, här kom inte ens hela william med, vi får jobba på det där ultimata kortet =)





William provar skotern, å vad vi längtar tills vi får köra den!

Yambi

Min Prins

Här är han igen


Dålig bild men ett bevis på att jack jagar stenar :P

1 kommentar:

ungmamma sa...

å va söt William är.