tisdag 4 november 2008

ännu en dag

Jag var så trött på morgonen, men jag drog mig upp och ivägtil jobbet för en Anticimex kurs, det var faktiskt väldigt lärorikt...kände ett stark behov att fara hem och städa bort alla baciller! om man inte är rädd för bakterier innan så blir man då det nu iaf!
Sen for jag och hjälpte Johanna och Sabina med en soffa som vi sen körde till hemlunda, johanna ska flytta på torsdag så då ska jag hjälpa till och bära flytt kartonger =)
Sen efter det for vi och tränade och sen gjorde vi middag, en super god kyckling taco gryta med vitkål, Sabina stog för kokandet! och lyckades super med det.
Sen har vi hunnit planera för helgen, den ser ut följande.

På fredag förmiddag hämtar jag, Ted på kallax. Sen far vi till mig så han får se hur jag bor =)
Sen ska vi möta upp Johanna och Sabina och kanske Tessan. Och sen bär det iväg till Östersund på party. Vi far hem igen på lördag förmiddag, så jag och Ted hinner umgås lite iaf =) ....
Sen far han hem på Söndag.
Fullt upp med andra ord...men man lever ju bara en gång så! :P

Just nu sitter jag och ser House hos Sabina....imorrn ska jag på två viktiga möten sen hade jag tänkt fara och träna lite rygg och ben och mage.
Nu ska jag snart avsluta kvällen så jag hinner hem och städa lite innan det är dags för sängen =)

kram på er!!

Inga kommentarer: