fredag 21 november 2008

En av dom få bilder jag har på Jörgen!


Till dig min älskade vän Jörgen Lööv !
Nu är det snart 8 år sen du lämnade oss.
Alldeles för tidigt


Har aldrig känt större smärta, när beskedet kom var det som om allt stannade upp.Tiden stod stilla, mitt hjärta slutade slå och skriket, slagen som kom gjorde så ont.jag har aldrig känt större smärta än när mitt hjärta slutade slå när jag fick veta om dig.än i dag får jag tårar i ögonen och det är som om nån sitter och trycker på mitt bröst när jag ska andas , luften blir tung.det är bara dom som varit med om att mista nån man älskar över allt annat som vet hur den smärtan känns.

1 kommentar:

Angelika sa...

usch .. jag minns när du berättade vi va i nån av våra lgh. och usch va ledsen du var . så jag förstår.. jag har fortfarande svårt att gå till morfars grav utan att gråta ... tänker på dig..