måndag 3 november 2008

Helgen som varit

På fredag blev det lungt, vi såg på idol hos Sabina jag och johanna.... Sen på lördag förmidddag hjälpte jag till att ruffsa gården, oj så duktiga vi var och oj så fint det blev. Sen packade vi plastsäckar tills det inte fanns fler. Sen in och fixa oss inför kvällen. Sen var det party för hela slanten och roligt hade vi =)
Jag hade särsklit roligt och dan efter upptäckte jag varför , jag hade dragit i mig nästan en hel bazzardi raz flaska SJÄLV!!!
Haha det var nämligen så här har Sabina berättat .....
Hon och Sara satt och pratade i deras gästrum, där det inte finns några lampor så det var ju kolsvart så efter ett tag hade dom gått i i deras sovrum istället och fortsatt samtalet....
Och sen när dom hade komiit ut och det föll lite ljus i gäsr rummet så började Sara asgarva... Sabina frågade så klart vad som var så kul.... Men det ligger ju nån här utbrister Sara... och sen ropar hon men det är ju Angelica.... :P
Så där hittade dom mig raklång och där hade jag nog antagligen legat ett tag... så det kan gå....
Jag själv vaknade till liv vid tre nått sånt, då hann jag ringa till bland annat Per och Johanna. Och sen har jag tydligen sprungit omkring i bara underkläderna och letat sake i hela huset när Jonas kom hem vid tre.... haha vilken kväll alltså....men roligt hade jag och Sabina har kort vid kvart över elva och då var jag vid liv....
Så nu har jag beslutat att det blir ingen alkohol förrän när jag fyller år.... för då blir det fest vill jag lova!
På Söndag så startade vi bakisdagen med att gå in till shell och köpa dricka och korv sen låg vi hemma hos Sabina och tog det lungt tills Johanna kom, då for vi och hämtade min vovve och åt en pizza på pitstop, sen ruffsade vi klart gården.... dom blev inte av med mig förrän på kvällen! =)


Och så har jag och Johanna och Li ingått i ett sluta röka avtal..... hur nu det ska gå!! Det började idag på morgonen och den som bryter det ska bjuda dom andra på en spa behandling.... Vi får feströka men inte snusa... Jag ska ju bara medela att jag redan är i upplösningstillstånd, detta kommer aldrig att gå... är ju van att kunna snusa iaf. Jag ska och inhandla ett nikotin spray från aopteket imorrn...
Jag har varit allmänt förrvirrad, när vi skulle till bruks så körde jag fel så vi fick skratta sen så gjorde jag en sån pinsam sak... jag skulle höra om radion var på så jag lutar mig mot radion INTE högtalaren!! ..... :P
Fast jag var inte den enda som varfit lite blond idag, Sabina frågade vart min bil stod när hon skulle backa ut från deras parkering, när vi just nån minut innan skrattat åt att Yambi satt i framsätet på min bil... Haha säger jag bara!!

Såg en sak igår som inte var så rolig, trodde inte att det skulle kännas som det gjorde men så blev det och det är bara att acceptera det!! thats it!
nu ska jag gå och koka ägg så jag får äta en kvällsmacka!

Imorrn ska jag på en kurs på jobbet och sen är det lunch dejt med Sabina och sen ska vi träna!

kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, men alltså du måste ju ha mått underbart där i deras gästrum! :) Tycker det är mycket härligare att få en tröttfylla jämfört med en snefylla :D