onsdag 12 november 2008

Jag skulle vilja skrika

så har jag känt hela dagen, jag var så trött på morgonen när jag vaknade, gick med William på dagis sen gick jag hem och vilade alldeles för länge =/
Sen plockade jag lite hemma coh fixade lite saker och sen hämtade jag william och sen packade vi och for mot vitå.
Har varit på lagomt bra humör, känns som att jag skulle vilja släppa allt och hoppas på att nån annan fiar det åt mig. För just nu känns allt så jobbigt att ta tag i, jag har ingen kämpar glöd!
Fick även ett samtal från min studievägledare som medelade att man inte kan vara sjukskriven typ 75 % och så plugga 25% , för när man är sjukskriven så är man inte berättigad till CSN, men visst hade jag varit miljonär så hade det ju funkat men så är ju inte fallet precis, så nu måste jag komma på en bra lösning...Hur ska jag orka ens fundera ut en lösning som funkar. Hade verkligen ställt in mig på att kunna vara sjukskriven och plugga lite grann eftersom jag inte vill lägga av med studierna helt, ett alternativ är ju att jobba dom där 25 % men då blir ju också pluggandet lagt på hyllan. Fasen vad ska jag göra, och som om inte det här var nog så har jag mig själv att ta hand om och även William varannan vecka.
Som sagt nu känns allt väldigt tungt.
Och så verkar jag ha en underbar förmåga att träffa fel killar hela tiden...
Hur ska man orka med allt... tur att jag har en underbar son och helt underbara vänner, som betyder allt för mig! ....

Nu ska jag försöka sova ...
Imorrn ska jag på banken och göra lite ärenden och på apoteket även , ska skynda mig och hämta ut lite medecin eftersom mitt högkostnads kort går ut i veckan, Dom är inte så billiga medecinera jag äter, den ena kostar 1200 :- och det går ca 1 kartong i månaden och den andra kostar 500 :- , så jag behöver bara shoppa en gång så har jag högkostnads kortet... det är ju bra iaf =)

Jag ska även lägga spår till yambi hade tänkt låta jack prova också=) nått att se framemot iaf.

kram på er!

Inga kommentarer: