fredag 28 november 2008

I ett glädje rus




William har målat en bil som ska bli hans sparbössa =)


Nu har vi precis kommit hem jag och william , för han har det blivit en väldigt sen kväll men har gått jätte bra =)
Vi har varit hos Johanna och surrat med hon, sara och Sabina. Dom var lagomt på lyset och mycket underhållande att lyssna på ;P ( hoppas nu får roligt ikväll brudar, och att era önskningar slår in ...hehe )
Först var william jätte blyg och ville knappt komma in men han tinade upp rätt fort och då var det trix hit och dit med lite hjälp. =)

Igår kom Sabina hit och sov, och jag har sovit som en stock inatt, hon säger att hon har vaknat av att hon klängt på mig för att hon är så van att sova med Jonas ...haha men jag har då inte märkt nått ;P
Sen på morgonen promenixade vi med William på dagis och sen kom jompa och hämtade upp oss för en tripp till Luleå, Vi har varit och plågat Mattias på ONOFF , det gick super bra, och ut kom vi med en Tv, dator och en rosa kamera och en massa mindre pengar på Sabinas Kort =)
Sen lite snabba besök på Jysk, och rusta sen for vi hemåt igen och in till stan och på systemet och sen for vi på¨ängeln och käkade.


Nåonting som har gjort att jag varit som i en chock hela dagen, det började på morgonen av att det ringde dolt nummer, jag som hatar att svara när jag inte ser vem det är , svarade nervöst.... det behövde jag inte vara länge till för det var ju bara pappa, =) och då frågar han vad jag säger om en Volvo 945 kombi.... det enda jag fick fram var jo! .... så imorrn bär det iväg och se på bil =) ...det är så overkligt att det äntligen ska komma in en kombi i familjen..hehe
Och jag är så otrligt glad så jag vet inte ens hu jag ska kunna tacka och visa mina föräldrar hur mycke jag uppskattar detta .... det finns inga ord att beskriva hur mycke man inser att man älskar sina föräldrar när dom ställer upp i svåra situationer.... att bara veta att dom finns där när det är tungt är ett oerhört stöd, vi har haft våra duster när jag var yngre men det faller sakta men säkert på plats det som en gång fanns där.
Jag kan bara komma fram till en sak... Jag älskar mina föräldrar !!!


Imorrn då jäklar ;P svik mig inte nu johanna ....party party....


kram på er!






Inga kommentarer: