måndag 24 november 2008

fullt upp som vanligt

Dagen har varit si så där kan man säga, har varit på grymt dåligt humör , plus att william har nte riktigt hittat sin öron!
Vi for till Sabina nu på eftermiddagen sen var vi och handlade saker till en pannkaka, sabina var kock även denna gång =)
Sen for vi till Brandstaionen och städade bilarna med Johanna, vi hade ju hennes bil till östersund så det var en väl behövlig städning , passade på att dammsuga ur min bil också, fy hur den ser ut invändigt, jag blir lika irriterad varje gång jag tänker på hur mycke Yambi har förstört den...suck!
Den är just nu inte värd en krona....

Nu ska jag se lite tv och sen ska jag börja städa det jag kan , fast vi inte är riktigt klar med tapetseringen!det kommer bli så bra när det är klart =)

imorrn är det läkarbesök som jag måste gruva mig för, tur att Sabina ska följa med.....

kram på er!

Inga kommentarer: