fredag 21 november 2008

slutet gott allting gott

denna dag har varit full av äventyr som vanligt, trött som få när Sabina ringde och väckte mig på hrmmm ....typ vid lunch, och ändå lyckades jag somna om en stund, skulle bara dra mig nån minut, men det råkade bli en typ timme, jaja sagt och gjort , for till Sabina , blev bjuden på köttfärs soppa, den var god , fast jag är ju ingen soppmänniska, men den där fick klart godkännt!
Sen mötte vi upp Sara utanför the unit, Tack brudar för att ni finns och hjälper mig när jag själv inte finner några ord!
Så här är läget iaf.... jag ska sluta plugga from nästa vecka, jag kommer bli heltids sjukskriven igen och påbörja behandling igen på the Unit, livet har tagit en annan vändning, som vi sa igår, jag har gått vilse, jag är i blåbärs skogen och svamlar fast jag egentligen ska vara i lingonskogen, jag hittar bara inte ditt just nu på egen hand!
En invecklad förklaring men ni som vet förstår.
Jag hoppas att det kommer gå denna gång, det känns vemodigt som tusan, jag vill inte men innerst inne vet jag att jag måste för att orka det jag vill. Känns bara som att jag sviker en massa som satt upp förhoppningar på mig. Men en sak är jag säker jag kommer fortsätta mina planer på en elektrisk framtid så fort jag kan och orkar. Det kan jag lova dig pappa!

Oki till något bättre saker, eftermiddagen slutade i en super god middag, med hela högen, Jag , Sabina, Sara och jonas. Det blev lite turbulens under middagen med hundarna, en sak har vi lärt oss inga halsband vid lek!
Sen bytte vi brudar om och for och gymmade, och sen ett spinning pass! som vi flåsade... ;P
Sen for Sara till älvsbyn och jag och Sabina bänkade oss framför tvn, inhandlade en massa godis och snacks och sen slog vi på en porrfilm....haha
Eller så här så låter det bättre, det var om en kille som ville producera porrfilmer men det gick inte riktigt som han tänkt! ...och till vårat försvar så säger jag ...att det vara inte VI som laddade ner den utan JONAS! ....hehe där fick du för mina sjutton år!! ;P

Och så har jag hunnit med att hämta min nya fina höstjacka, då är ju min outfit klar om jag bara skulle hitta min röda väska!!! det är panik den är borta..... måste kolla med östersudarna om jag glömt den där.... hmmm jag är väldigt bekymrad.

Nu ska jag kika lite på ikea och sen är det over and out för min del.

kram på er!

Inga kommentarer: