onsdag 5 november 2008

Jag har börjat ta tag i saker och ting

Idag har jag gjort ganska mycke nyttigt, Jag och Sabina har lagat en super god middag =) vi är så duktiga!
Sen har jag städat och donat, och så har jag tagit tag i att betala räkningar och börjat ändra lite på Föreningens hemsida, gjort lite skolarbete, hunnit med att se Greys.... Och nu ska jag gå med Yambi lite grann.
Har bytt foder till honom nu, jag hoppas innerligt att detta funkar bättre, att hans mage b. lir bättre och att han får upp sitt hull, det behövs om vi ska kunna gå på några utställningar till våren...
Har lagt upp lite bilder på pixboxen från Halloween, tyvärr har jag snott dom från Sara <3 eftersom min kamera har lyckats på nått väldigt knstigt sätt radera alla bilder fårn helgen och även våran Agility träning på bruks och det var särsklit tråkigt eftersom jag hade velat uppdatera min hemsida.

Nu ska jag se NCIS och sen är det sängen som gäller....

kram på er!!

Inga kommentarer: