söndag 16 november 2008

Min lilla trixare

William är en liten trixare, vi har precis kommit hem från Luleå, där brorsan har break dansat, william han har också dansat söt ungen, han har gått på händer, snurrat benen under sig =) tom tränaren berömde han! Det kanske ska bli en liten dansare av han, på slutet när han tinade upp visade han olika trix för alla i salen.... - kolla mamma det här trixet kan jag , kan du? ...

Per har precis varit och hämtat honom, mitt lilla hjärta, det är lika jobbigt varje gång, men det är skönt att veta att Per tar sitt ansvar som pappa !
Jag behöver inte vara orolig!

Jag och Brorsan har haft en disskution i helgen om vem av oss som är starkast, Brorsan har ju sagt att han är mycke starkare än mig, nästan fjortis så kaxig som få är han! Men nu har jag precis fått bevisa för han att han ska inte kaxa mot stora syster, haha!!
Jag har gjort samma magövning som vi brukar göra på våra träningspass, och jag behöver ju kanske inte säga att han gav upp efter 5 stycken, sen har jag också försökt lära han att göra riktiga armhävningar, han fuskar så mycke.... hmm det gick så där. haha han behöver lite mer styrka om man säger så. Jaja det kommer =)
Men jag måste bara säga att han är en jävel på break dance...hejja hejja!

Nu ska jag börja med mitt köksbord, ska måla det vitt =) kommer bli så fint(hoppas jag )

kram på er!

Inga kommentarer: