onsdag 26 november 2008

Dag två utan cancer pinnar

Och ja det går väl ganska bra men tålamodet är i botten eftersom jag är så röksugen hela tiden så jag håller på att dö!!!.... idag sjöng jag: - ingen förstår hur dåligt jag mår...... för Sabina hon fick sig ett gott skratt iaf.
Har precis sett klart Greys och sen såg jag misses lista, alltså vad jag diggar den...haha ...helt suverän!
Nu ska jag fortsätta med min städning och rensning i garderoberna =)
Dagen har sett ut som följande, jag och william har haft en hemma dag med massa film, sen drog vi ut på stan med Sabina, drack världens godaste caffe latte =) sen for vi och lagade middag och sen iväg på korpen för träning av Biceps och mage, imorrn blir det boxning, har lite känslor som behöver slås ut helt enkelt!!
William han var nog nöjdast över gym besöket, han har blivit ännu starkare än pappa säger han så nu du Per har du nått att leva upp till :P

Och min hund har damp eftersom det inte blivit så mycke aktivering idag, han låg nyss och bet på tassarna, varför kan man ju fråga sig, det vet nog bara han helt enkelt, och nu försöker han döda bollen med diverse fyrfota hopp på den, det ser ganska festligt ut =)


Imorrn hade jag planer på att försöka få klart hallen så det blirllite ordning till i helgen då Sabina ska vara barnvakt för jag ska på hemlgt uppdrag!!

kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja verkligen,de ska bli hur kul som helst. Känns så rätt :) Har du william i helgen? tänkte ifall du skulle me på toxic i morron? :) kramkram