måndag 10 november 2008

Svårt att glömma

Jag är en sån person som blir lätt förälskad men har svårt för att bli kär! ... och tyvärr så har jag en person som jag har svårt att släppa. Kan inte låta bli att fundera på vad jag gjort för fel när man helt plötsligt slutar höra av sig eller är det nån annan som orsakat detta. Och ännu mer lessen blir jag när denna person påstår en sak men jag hör och ser nått annat.
Varför blir det så här, träffar jag rätt personer vid fel tillfälle eller gör jag nått fel? tänk om man skulle ha svaret på det.
Som vanligt många tankar om allt när inte john blund infinner sig, och som vanligt så slutar det alltid med att jag kommer fram till att det är mig det är fel på!
Är jag för ärlig, för jag säger verkligen vad jag tycker, är jag för känslig för jag blir fort lessen om jag blir bortglömd, är jag inte nog fin för det är ofta ja känner mig ful, är jag för frågvis, frågar gärna mer än en gång för mycke än en gång för lite... Vad är det som gör att det inte faller nån för mig.
Jag kanske inte är värd nån bättre, eller inser inte denna person att denna är värd nått bättre!
Vad är det som gör att du inte vill ha kontakt med mig, vad är det som gör att jag inte duger som jag är.

Inga kommentarer: