torsdag 6 november 2008

laddar upp inför imorrn

för då är det fullspäckat shema!
Upp vid 8 för att packad det sista sen far jag mot kallax vd halv tio och hämtar Ted, hans plan landar vid 10:25. Sen är d fullt ös till Piteå för att plackas upp av Johanna och Sabina och sen är det Östersund för hela slanten, så rligt vi kommer ha alltså =)
Det kommer nog vara fullt ös i bilen har jag en känsla av....hehe.
Är ju dock lite nervös för imorrn och tyvärr märks det på mitt humör.... det har varit i botten nu ikväll.

Jag Och Sabina ha varit och hjälpt Johanna flytta idag eller vi har mest bara varit sällskap, packat upp lite kartonger men man brukar bara göra mer onytta än nytta vid såna lägen :P
Väl där så har jag och Sabbe haft en "fight" om vem som ska ha kläningen på imorrn...hehe vi får se vem som vinner! :P

Och snälla Joanna ska sköta om min hund under natten medans vi är borta, jag hoppas verkligen han visar sig från sin bästa sida =)

kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej gums

men de tycker jag verkligen. är dax nu ;-)hoppas ni får de jättetrevligt i östersund ellers vars de nu var ni skulle. har redan glömt va som stod i bloggen...ha ha..snacka om förvirring

KRAAAM