söndag 23 november 2008

tjejfest och en hel del annat

Igår hade vi förfest hos Sabina med hela gänget, först kom johanna och Hanna , och vi hade mycket roligt,vi fick världens bästa ide ;p lite hederlig busringning, om vi hade roligt?? jag tror vi skrattade så vi kommer leva till hundra iaf!!
Linnea, sara, jimmy och anna dök upp även dom!
Kvällen avslutades med ett krog besök på Kalles och avslutades på Pentryt.
Jag tillbringade min natt på johannas soffa, har varit lite lätt öm idag =) men så går det när man är för tjurig för att gå och lägga sig i sängen ..haha
Johanna for på jobbet vid sju och Sabina kom och väckte mig vid halv nio tror jag att den var, och hon var ju självklart dö hungrig så hon drog iväg mig på en promenad till coop och sen till annelund, ganska väl behövligt med frisk luft =)
Sen var det bakis pizza på ängeln som gällde och hela ängeln var fylld av massa babes så vi det var en väldigt trevlig matstund. Sen for jag och Sabina och hämtade william i luleå =) så nu är min lilla ängel hemma igen =)
Fast idag har han inte varit en sån rolig ängel, jag tror han lämnat öronen hos Per =)
Hoppas morgondagen blir bättre.
Har precis avslutat en film och nu är det bara kvälls prommisen kvar för yambi och sen ska jag sova, känner mig lite lätt hängig ....man mår väl som man förthänat antar jag igen! haha

Och här är ett bevis på att man bli som man umgås ;P i mitt fall blond! (haha)
Nu kommer jag antagligen få spö imorrn av brudarna.....

Jag : vad jag tycker telefon katalogen har börjat bli liten
Sabina : Jo men det är för att dom har börjat av poletera folk här i norrbotten, dom har utrotat alla på P ....
Jag : (funderar gode länge ) och kläcker sen ur mig....jaha, det visste jag inte!!

som vanligt kommer lite bilder från kvällen =)

Inga kommentarer: