torsdag 13 november 2008

Syskon kväll

Jag och brorsan har haft liten Filmkväll och så har vi unnat oss lite chips och sånt =) Vi såg Hellboy 2 - the golden army, den var faktiskt bra , jag tycker ju om såna där filmer så, imorrn ska vi se Wanted och i över morgon ska vi se Wallie eller vad den nu heter... Jag älskar att se film är så himla avkopplande.

Idag har vi inte gjort så mycke annat än att skicka iväg min föräldar på planet till Gran Canaria, dom har sprungit hela morgonen och dubbelt kollat allt, lite resfeber kanske :P
Hoppas iaf att dom får fint väder, och nu vet vi även att dom har kommit fram, pappa ringde för en stund sen. Det är skönt att veta , vet att jag är nojig från den där flygkraschen isommar med ett plan från spanair....Nu ska dom bara komma hem också!

tjohejs var precis ut med hundarna ...och jippie det snöar! ett steg närmare skoter säsongen. =)

Fick även veta att det hänt en tråkig sak i stallet =( ... underbara shadeed, det kan bara inte vara sant! *fäller en tår!
Varför just nu och varför just han....

till dig S...jag vet att du kommer klara detta, även om du känner dig tom just nu, du är stark och underbar glöm aldrig det!

kram på er!

Inga kommentarer: