måndag 10 november 2008

Äntligen

har jag tagit tag i att kontakta enheten, eftersom jag inbte lyckats på telefon så for vi helt enkelt dit idag och haffade dom, ska iaf på läkarbesök för att prata lit hur framtiden ska bli med pluggandet och sånt. Känns jobbigt att t tag i men det är väl behövligt. Jag måste göra det nu innan det går för långt!
men jag blir frusterad över att jag inte orkar sånt som en "Normal" person ska orka...

Jag är glad att jag iaf försöker, jag steg upp på morron , knattade med William till dagis och sen skulle jag fara på skolan men dom hade inte några lektioner i Svenska så då skrev jag klart två arbeten och mailade iväg dom sen for jag till Sabina och plockade upp henne, vi for på en gång och köpte henne en telefon! Så nu går det att få tag på henne iaf :P
När vi var på Elgiganten och velade vilken telefon hon skulle välja så ringer Jonas till mig, Sabina frågade hur kunde du veta att jag var med Angelica.... hur jag kunde veta det, du är ju alltid med Angelica! ...haha :P

Sen var vi och gjorde en massa ärenden, handlade, var på the Unit, gick två rundor på grisan och sen var vi på hemligt uppdrag!
Senfor vi och hämtade William på dagis och så gjorde Sabina en ungspannkaka, jag stog för ingredienserna och hon som vanligt för matagningen. Men god blev den i vanlig ordning!

Imorrn ska jag på kvartis på dagis. Sen blir det skola och sen ska jag packa väskorna....vi far ju nämligen till Vitå imorrn en hel vecka, jag ska "vakta" brorsan(nu kommer han säkert bli fbannad när jag s'ger så) :P .... Mamma och pappa ska och sola och bada på Gran canaria, lite avis är jag =).....

Nu ska jag ta en kvällsmacka och sen är det sängen som gäller ....

kram på er!!

1 kommentar:

Angelika sa...

hej svarar på din kommentar här ist..

jo det vore gätte kul att träffas , vi e ju mest i nya huset på dagarna å härjar med allt.. nu e det ju värsta maskinparken där så kidsen vill dit direkt dom vaknar